mandag den 26. september 2016

Årets Skovhuslyriker 2015 (Det var ikke mig) + SøndagsP (Mine digte som lyd)

1.
Jeg var i en lille urban skov og et småt hus, der hed Skovhuset.
Det var i Værløse, og dér blev Mikkel Rahbek erklæret Årets Skovhuslyriker.
Jeg var der også, fordi jeg var nomineret. Jeg fik en flaske vin og en dag, der var god.

Da jeg stod på Hovedbanegården og ventede på et forsinket tog - som jeg altid ender med at gøre, når jeg er i København - var der fyrværkeri.



















2.
På Roskilde Festival blev mine digte optaget til podcasten Søndags P. De er nu oppe.
(Hvis man skulle undre sig over, hvorfor jeg remser en masse ting op, jeg vil læse, og så læser så lidt, så er det fordi jeg læste meget mere op. De valgte kun at udvælge meget få; som faktisk var nogle digte, jeg skrev tilbage i 2014. Hvis man vil høre nogle lidt nyere ting, skal man bare invitere mig - så dukker jeg op med det bedste og nyeste fra mit repetoire)

Man kan lytte
lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar