fredag den 27. maj 2016

Looks Like We Made It ? + Oplæsninger

Her er kronologien; historien, så at sige. (Misbrug af semi-kolon) :
Did I make it?
Jeg lavede bloggen (denne), med den tanke at den var rar at have når-nu-det-var at jeg blev digter. For alle de andre "digtere" havde blogge, og så kunne jeg øve mig med en usynlig blog, og blive opdaget når jeg blev til noget.
What is something?
Jeg forestillede mig jeg ville blive forfatter, og tage til oplæsninger og arrangementer, og så ville jeg have gjort det. Mit mål. Jeg er ikke forfatter, m e n: Oplæsninger.
Nu blev min blog - den jeg lidt havde glemt - delt på en Facebook-begivenheden for der hvor jeg skulle læse op. Og nu er vel egentlig tidspunktet, hvor jeg bør bruge den, for jeg er nået dertil hvor jeg vil være. Nej. Ikke. Men jeg er på vej.
Opdateringen lyder på oplæsninger. Jeg er kommet i Hvedekorn igen, og måtte takke nej til den klassiske Hvedekorns-oplæsning. Det nej har så malket en masse ja.
- Kælderlæsninger #20, som er overstået igår
- Evt. Herfra Hvor Jeg Står, pga af ovenstående begivenhed
- Roskilde Festival, som har blæreværdi
- Og Årets Skovhuslyriker 2015, som jeg ikke har vundet, men hvor jeg skal læse op fordi jeg blev nomineret

Jeg ved det ikke. Jeg har stadig ikke skrevet noget som helst udgivelsesværdigt (som i for sig selv, og ikke i antologi), men jeg er igang og folk ser mig og folk kan lide mig - eller lader i hvert fald som om.
Tingen er at jeg eksisterer, og det samme gør denne usynlige blog.
God dag.

Her er billeder af
- Kælderlæsninger-scenen
- Et digt i et tog
- En hund i en park
- En mælke-kaffe-lakrids-drik
De er alle sammen relevante





Ingen kommentarer:

Send en kommentar